loading...

Content extracted from http://continental.blog.ir/rss/?1581196101

بازدید : 471
سه شنبه 29 ارديبهشت 1399 زمان : 3:23

بازدید : 545
سه شنبه 29 ارديبهشت 1399 زمان : 3:23

بازدید : 633
سه شنبه 12 اسفند 1398 زمان : 9:48

باربری مشهد یکی از مهمترین قطبهای صنعت حمل و نقل کشور است که در زمینه حمل بار درون شهری و اسباب کشی در مشهد و حمل بار بین شهری فعالیت می‌نماید. حمل بار از مشهد به فردوس به سریع ترین شکل ممکن از جمله خدمات باربری مشهد به شمار می‌اید.
باربری مشهد به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکتهای باربری در کشور محسوب می‌شود که در بین مردم با نام نتسان شناخته می‌شود.
باربری مشهد فعالیت خود را در دو مسیر مختلف گسترش داده است. این باربری در وهله نخست در زمینه حمل بار درون شهری فعالیت می‌کند. فعالیت این باربری در این زمینه بیشتر در شهرهای مشهد و تهران بوده و به صورت اسباب کشی و حمل بار به انجام می‌رسد.
همچنین باربری مشهد در زمینه حمل بار بین شهری نیز شبکه گسترده‌‌‌ای را راه اندازی نموده است و هر گونه محموله‌‌‌ای را از مبدا مشهد و تهران به دیگر شهرهای کشور و حتی شهرکها و روستای دوردست به سریع ترین شکل ممکن حمل می‌نماید.
حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه از مشهد به فردوس و دیگر شهرهای استان خراسان جنوبی مانند قائن و طبس و... از جمله این سرویسها می‌باشد.
یکی از خدمات ویژه‌‌‌ای که در باربری مشهد ارائه می‌شود حمل بار با قیمتهای استثنایی است. باربری مشهد با توجه به تخفیفات فوق العاده‌‌‌ای که برای حمل انواع بار در نظر گرفته هم اکنون به عنوان ارزانترین باربری در بین صدها شرکت باربری دیگر در کشور دست یافته است.
از جمله این تخفیفها می‌توان به تخفیف فوق العاده مدیریت این باربری اشاره کرد که به میزان هفتاد درصد در زمینه حمل بار اعمال می‌گردد.
این تخفیف باورنکردنی بدین صورت در نظر گرفته می‌شود که پس از پرداخت هزینه مربوط به خودرو و راننده و کارگران، مابقی مبلغ که بنا به شکل معمول بازار به عنوان پورسانت و سود مدیریت در نظر گرفته می‌شود مشمول تخفیف هفتاد درصد می‌گردد.
اما اگر می‌خواهید بدانید چطور باربری مشهد توانسته سریع ترین باربری در کشور شود به نکات زیر اشاره می‌کنیم.
نخست انکه باربری مشهد از خودروها مدل بالا و پیشرفته استفاده می‌کند. این خودروها توسط رانندگانی کارکشته و مجرب هدایت می‌شوند که می‌توانند با بیشترین سرعت مجاز در جاده‌های بین شهری و درون شهری به سمت مقصد حرکت کنند.
همچنین باربری مشهد با توجه به تجربه طولانی خود این توانایی را دارد که بین هر مبدا و مقصدی کوتاه ترین و کم ترافیک ترین مسیر ممکن را برگزیده و بدین ترتیب بار را بوسیله خودروهای پیشرفته خود در کمترین زمان ممکن از مبدا به مقصد منتقل نماید.
همچنین نباید از نقش کارگران باربری مشهد در این خصوص چشم پوشی کرد. این کارگران می‌توانند محموله مورد نظر شما در در کمترین زمان و در ایمنی کامل در خودرو مخصوص حمل بار قرار داده و در مقصد نیز در کمترین زمان ممکن بار را در محل مورد نظر مشتری تخلیه نمایند.
جهت اطلاع از سایر خدمات ویژه باربری مشهد و تخفیفات استثنایی این باربری و همچنین اطلاع از قیمت فوق العاده باربری مشهد برای حمل بار از مبدا به مقصد مورد نظرتان می‌توانید با یکی از شماره‌های روابط عمومی‌باربری مشهد تماس حاصل فرمایید.
پس از ثبت سفارش خودروهای مخصوص حمل بار در راس ساعتی که شما تعیین نموده‌‌‌ای در مبدا حاضر شده و بار را به مقصد منتقل خواهند کرد.

دستگاه دوخت سر کیسه،دستگاه دوخت کیسه،دستگاه دوخت نایلون،دستگاه دوخت ریلی،سانا پک گستر
بازدید : 686
سه شنبه 12 اسفند 1398 زمان : 9:48


هر چند روشهای مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد اما اغلب مردم گمان می‌کنند که مهاجرت به کانادا تنها برای خواص و افرادی است که شرایط منحصر به فردی دارند. مهاجرت به کانادا هنرمندان یکی از روشهایی است که در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
اما باید دانست که مهاجرت به کانادا هنرمندان باید با بررسی دقیق شرایط ایشان آغاز شود. پر کردن فرم درخواست که نخستین گام عملی در این راستا می‌باشد امری بسیار مهم و قابل توجه است. اگر اشتباهی در پر کردن درخواست اولیه رخ دهد ممکن است وقت و هزینه شما را به شکل جبران ناپذیری به هدر دهد.
گروه مشاوران کانتیننتال با توجه به تجربه بیست و دو ساله خود توانسته است بیش از شصت پلن مهاجرتی مختلف را برای کسب اقامت موقت و دائم در کانادا طراحی نماید که از این جمله می‌توان به چندین پلن مختلف برای مهاجرت هنرمندان به کانادا اشاره نمود.
مشاوران حرفه‌‌‌ای کانتیننتال بیش از دو هزار پرونده موفق در زمینه مهاجرت به کانادا داشته و توانسته اند بسیاری از علاقمندان به مهاجرت به کانادا را به مقصود خود برسانند.

باربری سریع مشهد فردوس
بازدید : 469
شنبه 9 اسفند 1398 زمان : 19:10


یکی از پلنهای محبوب برای کسانی که قصد اقامت در کانادا را دارند مهاجرت به کانادا از طریق skilled worker می‌باشد. در این روش با استفاده از تخصص و حرفه شما امتیازدهی صورت می‌گیرد و اگر بتوانید به حد نصاب امتیاز برسید ویزای شما به سرعت اپلای خواهد شد.
گروه مشاوران کانتیننتال یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکتهایی است که در زمینه مهاجرت به کانادا و استرالیا فعال است و با توجه به سابقه درخشان خود توانسته بیش از شصت پلن مهاجرتی مختلف را برای متقاضیان عزیز طراحی نماید.
به طور خلاصه عمده پلنها به چهار دسته مختلف تقسیم می‌شود. در دسته اول می‌بایست شما سرمایه قابل توجهی داشته باشید و به عنوان سرمایه گذار اقدام به ثبت درخواست اقامت در کانادا نموده و در صورت تایید شرایط شما با درخواست شما موافقت خواهد شد.
دسته دوم ویزاهای تحصیلی را شامل می‌شود که در مقاطع مختلف تحصیلی اعم از دانشگاهی و غیر دانشگاهی و یا حتی در مقطع دبستان و پیش دبستانی نیز می‌تواند اپلای شود. هر یک از این پلنها شرایط و مقررات خاص خود را داراست.
دسته سوم پلنهای مهاجرتی برای کسب ویزای اقامت در کانادا مربوط به کسانی است که ایده خاصی برای کارآفرینی در کانادا دارند. ارائه استارت آپ‌های موفق و آینده در کانادا مورد استقبال مسئولان اداره مهاجرت کانادا قرار می‌گیرد و حتی امکان سرمایه گذاری از طریق سازمانهای دولتی و خصوص معتبر را نیز فراهم خواهد آورد.
اما تمامی‌این پلنها به شرایط خاصی نیاز دارند که برای اغلب افراد جامعه دست یافتنی نیست. هرچند در پلنهای فوق الذکر امکان اپلای شدن درخواست فرد بالاتر است اما دسته دیگری از پلنهای مهاجرتی نیز وجود دارند که برای اکثر افراد جامعه امکان مهاجرت به کانادا را میسر می‌کنند.
این دسته شامل افرادی می‌شود که حرفه و یا هنر خاصی را دارند و می‌توانند در زمینه همان حرفه خود فعالیت اقتصادی را در کانادا ادامه دهند.
از جمله این پلنهای می‌توان به پلنها مهاجرت به کانادا از طریق skilled worker اشاره کرد که شامل حرفه‌های مختلفی می‌شوند که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.
این حرفه‌ها به سه دسته مختلف تقسیم می‌شود. نخست حرفه‌هایی که به مدرک فنی حرفه‌‌‌ای نیاز دارند. شغلهایی مانند آشپز، جوشکار، لوله کش، برقکار و... این حرفه‌ها که شاید در جامعه ما جایگاه اجتماعی مناسبی نداشته باشند اما در کانادا مورد قبول و پذیرش قرار می‌گیرند.
در وهله دوم می‌بایست به حرفه‌هایی معمولی تر اشاره کرد که حتی به آموزش‌های فنی حرفه‌‌‌ای نیز نیاز ندارند مانند قصاب، راننده تاکسی و...
در مرحله سوم شغلهای کارگری قرار دارند. حتی کارگران خدماتی و کارگران ساختمانی نیز می‌تواند جهت ادامه فعالیت خود در کانادا درخواست ارسال نمایند.
باید دانست پس از ارسال درخواست شرایط شما بر اساس فاکتورهای مختلفی مانند سن و تحصیلات و دارایی و... امتیاز دهی می‌شود و اگر امتیاز لازم را کسب نموده باشید در نهایت با درخواست شما موافقت خواهد شد و اجازه اقامت موقت صادر شده و پس از طی مراحلی و در صورت موفقیت در حرفه مذکور در کانادا اقامت شما به اقامت دائم تغییر خواهد یافت.
مهاجرت به کانادا در اولین گام به بررسی دقیق قوانین و شرایط فرد متقاضی بستگی دارد تا درخواستی حساب شده و کارا ثبت گردد. گروه مشاوران کانتیننتال جهت رفاه حال بیشتر متقاضیان عزیز امکان مشاوره تلفنی رایگان را در نظر گرفته است.
شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر بدون هیچ هزینه خاصی از مشاوره رایگان کارشناسان حرفه و با تجربه گروه مشاوران کانتیننتال بهرمند گردید. بدین منظور تنها کافی ست با یکی از شماره‌های روابط عمومی‌سازمان که در سایت درج گردیده است تماس حاصل فرمایید.

کاشت سبزه عید با تخم کدو
بازدید : 454
جمعه 8 اسفند 1398 زمان : 3:25


مهاجرت به کانادا ویژه هنرمندان و صاحبان حرفه‌ها و مشاغل مختلف در طرح جدیدی که دولت کانادا ارائه نموده بسیار ساده و سریع به انجام می‌رسد. دریافت اقامت موقت و سپس تبدیل‌‌ان‌به اقامت دائم برای متقاضیان هنرمند از این طریق ظرف چند ماه امکان پذیر است.
متقاضیان بسیاری برای مهاجرت به کانادا وجود دارند که گمان می‌کنند برای اقدام به مهاجرت به کانادا حتما می‌بایست سرمایه‌‌‌ای هنگفت داشت و یا از تحصیلات عالیه برخوردار بود. این در حالی است که پلنهای بسیار متنوعی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد.
گروه مشاوره کانتیننتال با توجه به سابقه طولانی در امر مهاجرت به کشورهای کانادا و استرالیا توانسته بیش از شصت پلن مختلف را برای مهاجرت به کانادا طراحی نماید که هر پلن دارای شرایط خاص خود بوده و می‌تواند برای افراد خاصی مناسب باشد.

دستگاه تسمه زن|دستگاه تسمه کش|سانا پک گستر
بازدید : 648
يکشنبه 3 اسفند 1398 زمان : 23:26


مهاجرت استانی به کانادا به این معناست که یک استان بنا به نیازهای اقتصادی و جمعیتی خود برنامه‌‌‌ای خاص را طرح ریزی می‌کند که برخی افراد واجد شرایط را جذب نموده و با دادن اقامت دائم به آنها موجب رونق اقتصادی در استان خود شود.
با توجه به اینکه این شرایط در هر استان متفاوت است لذا ضروری است که اگر قصد استفاده از این طرح را دارید حتما پلنی را انتخاب کنید که ویژگی‌های‌‌ان‌با توجه به شرایط و سرمایه شما مناسب باشد. انتخاب پلن مناسب عملا اولین و مهمترین گام است که مشاوران ما شما را در این زمینه راهنمایی می‌کنند.
گروه مشاوران کانتیننتال با توجه به بیش از بیست و دو سال سابقه مشاوره حرفه‌‌‌ای در زمینه مهاجرت به کانادا و ارائه بیش از شصت پلن مختلف بهترین گزینه برای انتخاب روش مهاجرت به کانادا را که متناسب با شرایط شما باشد در اختیارتان قرار خواهد داد.
از جمله خدمات ویژه‌‌‌ای که گروه مشاوران کانتیننتال به مدت محدود اجرایی نموده است مشاوره رایگان اولیه می‌باشد که برای استفاده از این خدمت می‌توانید با یکی از شماره‌های روابط عمومی‌سازمان که در سایت درج گردیده است تماس حاصل فرمایید.
مهاجرت به استان کبک کانادا
یکی از استانهایی که شهرت بیشتری در امر مهاجرت در کشور ما پیدا کرده است استان کبک است. در این استان با توجه به شرایط اب و هوایی و اقتصادی بسیاری از درخواستهای ارسال شده اگر امتیازات اولیه را داشته باشند به راحتی اپلای می‌گیرند.
اما مهم است که درخواست شما به چه نحو پر شده باشد تا هم با کمترین هزینه بتوانید اقامت دائم را دریافت کنید در ثانی اقامت خود را برای منطقه مناسبتری دریافت کنید.
مهاجرت به استان آلبرتا کانادا
استان آلبرتا دیگر استان فعال در زمینه جذب مهاجر است که زمینهای حاصل خیز بسیاری دارد و اغلب افرادی را می‌پذیرد که تجربه کافی در زمینه کشاورزی داشته باشند. این افراد اگر در کنار تجربه سرمایه کافی نیز داشته باشند می‌تواند برای خرید و سرمایه گذاری در یک مزرعه اقدام نموده و به راحتی اقامت دائم خود و خانواده خود را دریافت دارند.
مهاجرت به استان انتاریو کانادا
استان دیگری که در این زمینه فعالیت خوبی دارد استان انتاریو می‌باشد. اقامت در این استان اغلب از طریق طرح کارآفرینی امکان پذیر است. متقاضیانی که طرح و ایده خاصی داشته باشند که منجر به کارآفرینی در این استان کانادا شود می‌تواند درخواست خود را ارسال نمایند.
مهاجرت به استان ساسکاچوان کانادا
یکی دیگر از استانهای کانادا که در زمینه مهاجرت برنامه‌های خاصی طرح ریزی کرده است استان ساسکاچوان می‌باشد.در این استان نیز برای کسانی که تمایل به خرید و کار بر روی یک مزرعه را داشته باشند امکان خاصی فراهم گردیده است. این افراد حتی می‌توانند سفر اکتشافی به این استان داشته باشند و شرایط و زمینهای مربوطه را مورد بازدید قرار دهند.
مهاجرت به استان مانیتوبا کانادا
مانیتوبا دیگر استان کانادا می‌باشد که برای شروع یک کسب و کار جدید تجاری می‌توان به این استان مهاجرت کرد. سرمایه گذاران و کارآفرینان می‌توانند با ارائه یک درخواست حرفه‌‌‌ای و حساب شده اقامت موقت برای مهاجرت به این استان را دریافت داشته و سپس به راحتی اقامت موقت خود را به اقامت دائم تبدیل نمایند.
با توجه به کثرت پنلهای مهاجراتی پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از سردرگمی‌و احتمالا اخذ تصمیم نه چندان حساب شده حتما از مشاوره رایگان کارشناسان حرفه ما استفاده کنید.

دستگاه سیل|دستگاه سیل القایی|سانا پک گستر
بازدید : 1249
يکشنبه 3 اسفند 1398 زمان : 23:26


برای مهاجرت به کانادا پلنهای متنوعی وجود دارد. یکی از این پلن‌ها که البته امکان اپلای گرفتن از طریق آن بسیار بیشتر از سایر پلنها می‌باشد مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری می‌باشد. دولت کانادا نیز مانند هر دولت دیگری از افرادی که قصد سرمایه گذاری در این کشور را داشته باشند به خوبی استقبال می‌کند.
گروه مشاوره کانتیننتال با سابقه ترین گروه مشاورین در زمینه مهاجرت به کانادا در تهران محسوب می‌شود که تاکنون بیش از دو هزار پرونده موفق داشته و نزدیک به شصت پلن مختلف مهاجرتی را برای مهاجرت به کانادا و استرالیا تهیه و طرح ریزی نموده است.
گروه کانتیننتال در زمینه اخذ انواع ویزا از ویزای کارآفرینی و ویزای استارت آپ و ویزای خود اشتغالی گرفته تا ویزای تحصیلی و سرمایه گذاری و ویزای توریستی در کمترین زمان ممکن برای متقاضیان تخصص دارد. حرکت گام به گام و اصولی و مطابق با قوانین کشور کانادا یکی از دلایل موفقیت گروه مشاوره کانتیننتال محسوب می‌شود.
یکی از پلن‌های پر استفاده در خصوص مهاجرت به کانادا پلن مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می‌باشد که بسته به این که قصد مهاجرت به کدام استان کشور کانادا را داشته باشید قوانین و شرایط و حتی سرمایه مورد نیاز جهت ارائه درخواست می‌تواند تغییر کند.

مهاجرت به کانادا سرمایه گذاری استانی
بازدید : 962
يکشنبه 3 اسفند 1398 زمان : 23:26


مهاجرت به کانادا برای هنرمندان و ورزشکاران و صاحبان دیگر حرفه‌ها حتی حرفه‌های مربوط به دام پروری و یا کسانی که سابقه مدیریت در امر کشاورزی دارند بسیار ساده است و این امکان با توجه به قوانین جدیدی که دولت کانادا وضع نموده قابل دسترسی می‌باشد.
برخی گمان می‌کنند که مهاجرت به کانادا تنها برای تحصیل کرده‌ها و از طریق ویزای تحصیلی و یا برای سرمایه داران و از طریق سرمایه گذاری کلان امکان پذیر است.
این در حالی است که گروه مشاوران کانتیننتال با بیش از بیست و دو سال تجربه موفق در زمینه اعزام متقاضیان به کانادا و دریافت اقامت موقت و دائم برای ایشان توانسته راه‌هایی را بیابد که با توجه به قوانین کانادا این امکان برای خیل عظیمی‌از علاقمندان به مهاجرت به کانادا محیا باشد.
گروه مشاوره کانتیننتال با بیش از شصت برنامه مهاجرتی توانسته است بالغ بر دو هزار اعزام موفق را به انجام برساند و در همین زمینه برای اعزام متقاضیان دریافت ویزای هنرمندان و ورزشکاران و دیگر حرفه‌ها برنامه ویژه‌‌‌ای راه اندازی نموده و در اختیار علاقمندان قرار داده است.
هنرمندان می‌توانند از راه خوداشتغالی فدرال ( Self-employed) اقدام نموده و ابتدا ویزای موقت دریافت کنند و پس از مدتی ویزای دائم خود را اپلای نمایند.
شرایط لازم برای مهاجرت به کانادا برای هنرمندان چیست؟
از جمله اساسی ترین شرایط برای احراز هویت به عنوان هنرمند با صاحب حرفه‌‌‌ای خاص بودن موارد زیر است که حتما می‌بایست یکی از این شرایط را برای ارسال تقاضانامه دارا باشید:
1- دو سال در رشته مورد نظرتان خود اشتغالی داشته باشید.
2- دو سال در سطح بین المللی در زمینه مورد نظر فعالیت داشته باشید.
3- یک سال در زمینه خود اشتغالی و یک سال در زمینه بین المللی در حوزه مورد نظر فعالیت داشته باشید.
اما اگر می‌خواهید بدانید که چه رشته‌هایی تحت شمول این طرح قرار می‌گیرند باید گفت که رشته‌های بسیار زیادی وجود دارند که تحت نام ویزای هنرمندان قابلیت اخذ اقامت کانادا را دارا هستند که در زیر به تعدادی از انه اشاره می‌کنیم. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با روابط عمومی‌کانتیننتال تماس حاصل فرمایید:
کتابداری، دستیار کتابدار، افرادی که در مرمت و نگهداری آثار تاریخی و هنری مشغول به کار هستند، بایگانی مدارک، دستیار بایگانی، کارهای فنی مربوط به موزه‌ها و گالری‌های هنری، نویسنده، ویراستار ادبی، روزنامه نگار، مترجم، متخصص روابط عمومی، فعالیتهای مرتبط با نشر، بازیگر تاتر و فیلم تلویزیونی، کارگردان، تهیه کننده، فیلمبردار، کلیه مشاغل مربوط به تهیه فیلم مانند دستیار کارگردان و...، رهبر ارکستر، موسیقی دان، آهنگ ساز، تنظیم کننده موسیقی، خواننده، مربی رقص، رقاص، نقاش، مجسمه ساز، کلیه هنرهای تجسمی، عکاس، تکنسین هنرهای گرافیکی، انیماتور، تکنسین پخش صدا، مجریان برنامه، گزارشگر، ورزشکار در کلیه رشته‌های ورزشی، مربی ورزشی در کلیه رشته‌های ورزشی،شغلهای مدیریتی در زمینه دام داری، شغلهای مدیریتی در زمینه کشاورزی و...
البته لازم به ذکر است که فردی که متقاضی دریافت ویزا در این زمینه باشد می‌بایست امتیازاتی را نیز کسب کنند که این امتیازات با توجه به تحصیلات و سابقه کار و مدرک زبان و سن و سازگاری و انطباق پذیری با فرهنگ کانادا دسته باندی می‌شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه امتیاز بندی اینجا کلیک کنید.

مهاجرت به کانادا سرمایه گذاری

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 254
  • بازدید کننده امروز : 255
  • باردید دیروز : 290
  • بازدید کننده دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3183
  • بازدید ماه : 1928
  • بازدید سال : 5726
  • بازدید کلی : 11722
  • کدهای اختصاصی